Acasă » Tu si el » Dragostea are nevoie de protecţie?

Dragostea are nevoie de protecţie?

Articole

Discuţie între două tinere:

– Cred ca m-am îndrăgostit.
– De cine? De tipul ală…?
– Da. E fain tare de tot. Ştii, ultima oară când ne-am întâlnit am făcut dragoste şi…a cam ieşit cu scântei. Abia după aia ne-am dat seama că nu ne-am protejat deloc. Înţelegi ce zic. Nici prezervativ, nici altceva; eu nu iau nici anticoncepţionale…Acu’, ce-o fi o fi.

De unde şi întrebarea din titlu: Dragostea are nevoie de…protecţie? Sau a face dragoste e una şi…a face dragoste în pat…e alta? Da, deşi se presupune că se includ una pe cealaltă, sau măcar merg împreună. Şi apoi, cum te-ai putea proteja pentru dragoste? Cu ce ţi-ai apăra suficient de bine sentimentele aşa încât să nu îţi fie rănite? Pentru că de corp, într-un fel sau altul te mai poţi îngriji, dar cu sufletul e niţel mai complicat. Iar dacă îl laşi să ţi-l frângă altcineva, pe urmă îl repari mult mai greu.

Lasă un răspuns

