Acasă » Tu si el » Revelion

Revelion

Articole

Revelion

Clienta: Nu aşa voiam să îmi încep anul nou.
T: Ce s-a întâmplat?
C: S-a întâmplat că…de fapt nici nu îmi vine să cred ce s-a întâmplat. Nu înţeleg…dacă omul de lângă tine nu te mai iubeşte, de ce nu poate să îţi spună asta direct? De ce e musai să o facă rănindu-te, umilindu-te?
T: Vorbeşti când despre tine, când in general.
C: Pentru că sunt contrariata încă. De revelion am fost la petrecerea asta idioată. Nici măcar nu voisem să merg.T: Preferai să fi stat acasă?
C: Da, chiar înainte de şti ce avea să se întâmple. A fost o petrecere data de un prieten de-al lui. Mai erau şi alţi prieteni pe care îi cunoşteam. Poate că totul ar fi fost bine dacă…dacă ar fi fost doar o petrecere normală, de Revelion.
T: Ce înţelegi prin petrecere normală?
C: Genul ăla în care te îmbraci, te aranjezi, te duci, faci frumos chiar dacă nu îţi convine că eşti acolo, mănânci, bei, ţii frumos furculiţa şi paharul, aşa cum te-a învăţat mămica…dai noroc de anul nou, după care pleci acasă şi te culci. Şi începi un an nou, cu bucurie şi speranţă în suflet.
T: Şi ce n-a fost normal la petrecerea voastră?
C: Faptul că au adus nişte fufe. Deşi, fufă e mult prea frumos spus. Nişte curve, pur şi simplu. Din alea de bani mulţi, dar de cea mai joasă speţă.
T: Cine le-a adus?
C: Ei cine, cine a dat petrecerea. S-a gândit el aşa, că o să fie amuzant.
T: Din felul cum vorbeşti îmi dau seama că numai amuzant n-a fost.
C: A fost oribil. Noi, fetele “cuminţi” eram de o parte, iar alea trei matracuci de alta. Deşi, ele au fost în centrul atenţiei tot timpul. Bineînţeles că s-au îmbătat de la bun început. Dacă nu or fi venit gata cherchelite dinainte. Si au început să povestească tot felul de chestii oribile. Ce ne-a mirat cel mai tare a fost că toţi băieţii erau sideraţi şi cu limbile până în pământ, cu bale la gură. Nu înţelegeam nici una din noi cum se puteau transpune aşa, cum era posibil să le placă de ele şi de ceea ce spuneau.
T: Era atât de scandalos?
C: Una povestea cum trăia ea în străinătate. O trimiseseră ai ei la studii parcă, sau cel puţin aşa a zis ea, Dumnezeu ştie…şi cum se culca cu diverşi, pe bani. Ea avea bani gârlă, dar aşa, să se amuze, zicea ea, le cerea bani. Unul din ăştia, bătrân de altfel, i-a cerut să facă pipi pe el. Ea a înţeles tocmai invers şi de aici o întreaga negociere, tipul ridicând preţul până a convins-o să accepte. Iar ea se amuza teribil de toată încurcătura şi de cât de uşor a făcut ea rost de 500 de euro, făcând pipi pe ăla. Scabros! Şi au ţinut-o aşa, când una când cealaltă. Pe urmă, una din ele s-a suit pe o masă şi a început să danseze şi să se dezbrace. Alta era în baie, vomitând de la prea multă băutură…şi o a treia, în bucătărie, cu iubitul meu.
T: De ce nu ai plecat?
C: Păi tocmai asta voiam să fac, când mi-am dat seama că nu-l vad pe nicăieri. Până l-am descoperit în bucătărie, sărutându-se cu aia. Mă uitam la ei şi nu îmi venea să cred. Parcă nu mai eram capabilă să înţeleg nimic.
T: Si ce-ai făcut?
C: M-am dus la el şi i-am tras o palmă. După care mi s-a făcut ruşine de gestul meu.
T: De ce ruşine?
C: Parcă m-ar fi determinat să mă cobor la nivelul lor…I-am zis că ori merge cu mine atunci, acasă, ori…
T: Şi? A mers?
C: Da. Dar…
T: Dar ce?
C: Avea o figură ciudată. Pe de o parte nu îi venea să creadă că l-am prins asupra faptului, iar pe de alta, mustăcea. Pur şi simplu îi făcea plăcere şi părea să-l amuze toată situaţia aceea penibilă. Cum poate să te amuze faptul că ai rănit-o pe femeia cu care trăieşti şi pe care spui că o iubeşti? Şi ce relaţie mai putem avea noi de acum înainte? Cum pot eu să mai am încredere în el? Nu, nu aşa voiam să îmi încep anul acesta. Dar, cine ştie, poate tot răul spre bine. Poate că de asta aveam nevoie să mă trezesc la realitate şi să îmi încep viaţa cu adevărat. Oricum, i-am spus deja să îşi caute alt apartament. Nu îmi doresc să trăiesc astfel, genul asta de relaţie…deschisă, la care poate visează el. E liber să facă ce doreşte…

Lasă un răspuns

